Як повідомляє пресслужба “Київводоканалу”, більшість питань, що стосується роботи підприємства, можна буде вирішити з дому, звернувшись телефоном, електронною поштою або скайпом.
Зокрема, дистанційно можна вирішити такі питання:
- перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
- відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
- закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
- внести дані про нові лічильники;
- зробити заявку на опломбування/розпломбування лічильника;
- внести дані про повірку лічильника;
- передати показники квартирних приладів обліку.
Повний перелік послуг, які можна отримати дистанційно, а також пояснення, можна переглянути за посиланням.
Також на сайті розміщено усі контакти фахівців (скайп, електронка, телефони) Центрів обслуговування споживачів “Київводоканалу”.
Зазначається, що якщо виникають труднощі з використанням сервісів для онлайн-оплат чи передачі показників, пропонуємо переглянути відеоінструкції.
Нагадаємо, під час останньої наради у президента України ухвалено низку важливих рішень з боротьби з епідемію СOVID-19. Зокрема, мова йде про переведення вишів на дистанційку, дочасні канікули у школах, обмеження у “червоних” і помаранчевих зонах, розгортання у Києві та ще двох містах великих інфекційних госпіталів.