Київводоканал просить споживачів актуалізувати дані лічильників, якщо повірка виконувалась не його фахівцями

Автор: Вікторія Мілюта
10:58 28.09.2023

У разі замовлення повірки лічильників у Київводоканалі, спеціалісти виконують весь комплекс послуг з опломбуванням та внесенням інформації в систему, але якщо роботи виконувала інша вповноважена організація, необхідно актуалізувати дані.

Київводоканал просить споживачів актуалізувати дані лічильників, якщо повірка виконувалась не його фахівцями

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Для актуалізації даних потрібні:

– свідоцтво про повірку (на кожен повірений лічильник),

– протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу),

– або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування.

Читайте також: Як замовити повірку лічильника опалення або гарячої води: киянам дали роз’яснення

Ці документи потрібно надіслати у чат-боти Viber чи Telegram або на електронну пошту відповідно до вашого району:

email Оболонського р-ну:  [email protected]

email Подільського  р-ну: [email protected];

email Шевченківського  р-ну: [email protected];

email Деснянського р-ну: [email protected];

email Печерського р-ну: [email protected];

email Дарницького  р-ну: [email protected];

email Дніпровського  р-ну: [email protected];

email Святошинського  р-ну: [email protected]

email Голосіївського  р-ну: [email protected]

email Солом’янського р-ну: [email protected].

Раніше повідомлялося, що у Києві активізувалися шахраї з повірки лічильників.

Великий Київ у Google News

підписатися