На тлі ухвалення нового закону, який посилює відповідальність за комунальні борги, Київводоканал вирішив запровадити додатковий робочий день — суботу.
Як розповіли у компанії, це зроблено спеціально для споживачів, які мають заборгованість, але не встигають вирішити питання протягом робочого тижня.
Тож, якщо ви не мали часу розібратися з показниками чи нарахуваннями і у вас утворився борг, спеціалісти можуть допомогти вирішити цю проблему.
Під час візиту можна:
— перерахувати фактичний борг;
— зробити коректний перерахунок;
— оформити реструктуризацію.
Центри обслуговування працюватимуть у наступній черговості:
13.12.2025 – Центр обслуговування споживачів №5 (вул. Ревуцького, 5А);
20.12.2025 – Центр обслуговування споживачів №2 (вул. Героїв Енергетиків, 16);
27.12.2025 – Центр обслуговування споживачів №3 (просп. Володимира Івасюка, 14-Ж).
Відділення працюватимуть з 8.00 до 16.00 без перерви на обід.
Нагадаємо, законопроєкт №14005 посилює відповідальність за комунальні борги. Він передбачає автоматичний арешт майна включно з єдиним житлом для великих заборгованостей.


