“Клієнтам доступні послуги голосового зв`язку в тому числі в роумінгу, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету». Також відновлено роботу послуг віртуальна приватна мережа (VPN) і розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів”, – повідомляють у Київстар.
Поки що не всі абоненти можуть відсиласти SMS-повідомлення. Їх обіцяють відновити найближчим часом. Не всім киянам щастить мати безперебійний інтернет, проте і цю ваду обіцяюь виправити:
“Відновлення роботи послуг відбувається поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити по завершенні всіх стабілізаційних заходів. У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі із доступністю «Домашнього Інтернету… Також на період стабілізаційних заходів, послуга мобільної передачі даних може працювати із зниженою швидкістю».
Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, треба перезавантажити телефон, або включити і виключити «авіа» режим. Крім того, допомагає вибір мережі Київстар у налаштуваннях телефону.
Одночасно компанія інформує, що нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг.
“Просимо очікувати офіційної інформації від компанії. Дякуємо за розуміння та підтримку”, – каже оператор.
Нагадаємо, як повідомляв “ВК”, 12 грудня зранку стався масштабний збій у роботі “Київстар” – частина абонентів залишилась без зв’язку.