Про це повідомляє пресслужба комунального підприємства.
Строк виконання будівельних робіт складає 30 місяців, а їхня вартість становить 13 млрд 785 млн грн.
Нині триває оформлення всіх дозвільних документів, що передбачені законодавством, і передавання будівельних майданчиків підрядній організації.
Після цього розпочнуться безпосередньо будівельні роботи.
У КП зазначають, що будівництво метро на Виноградар – важливий міський проєкт, реалізація якого забезпечить житловий масив Виноградар і мешканців Подільського району швидкісним пасажирським транспортом, а також цілодобовими надійними укриттями.
Наразі на об’єкті будівництва метро на Виноградар побудований правий перегінний тунель протяжністю майже 1250 метрів від станції “Мостицька” до станції “Сирець”. Крім того, завершене будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла. Також частково влаштовані огороджувальні конструкції методом “стіна в ґрунті”, кріплення котловану металоконструкціями. Споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції, частково збудовані двоярусні тунелі та інше.
До слова, компанія “Автострада” наразі відновлює аварійний тунель між станціями “Деміївська” та “Либідська”.
Читайте також: Збитки Київського метрополітену за пів року сягнули майже 2 млрд грн
Нагадаємо, у грудні 2023 року КП “Київський метрополітен” у судовому порядку розірвав договір з АТ “Київметробуд”. Причина припинення дії договору – незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт.
Суд змусив попереднього підрядника будівництва метро на Виноградар повернути Києву 139 млн грн. Також від підрядника вимагають сплатити місту ще понад 79 млн грн. тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар загальною вартістю 13 956 млн грн.
Новий тендер столичний метрополітен оголосив 13 червня.