Київраді пропонують закласти в бюджеті на наступний рік будівництво метро на Троєщину

Автор: Оксана Тупальська
15:54 30.11.2023

Будувати метро на Троєщину, сполучивши правий берег столиці та масив Райдужний пропонують в ході реалізації Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки. У документі закладено фінансування робіт.

Київраді пропонують закласти в бюджеті на наступний рік будівництво метро на Троєщину
Світлодіодне освітлення

Зараз проект “Про затвердження Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки” перебуває на розгляді комісії Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами, комісії з питань бюджету, а також комісії з питань охорони здоров’я. 

Окрім іншого – а це потреба в реалізації заходів безбар’єрності, транспортне сполучення з населеними пунктами, побудованими поруч з Києвом, побудова укриттів – зазначено необхідність побудови додаткового транспортного сполучення між лівим і правим берегом. В ході таких заходів передбачено будівництво метро на Троєщину.

На будівництво метро до Райдужного масиву пропонується закласти невелику суму бюджетних коштів у 2024 році, та трохи більшу у 2025 році.  

Паралельно мають проводитися роботи з будівництва метро на Виноградар. 

Таким чином, в разі затвердження Київрадою проекту Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури, з бюджету міста буде виділено 5 млн грн. в 2024 році та 20 млн грн в 2025 році на будівництво метро на житловий масив Вигурівщина-Троєщина. Тунель метро за 2 роки має просунутися на 10 метрів. 

Варто зазначити, що вартість 1 км метро на Троєщину оцінюють у 2,545 млрд грн

У 2022 році під час розробки проекту підземки розповідали, що поряд зі станціями метро буде передбачено велосипедні паркінги на щонайменше 50 місць. У межах одного з вестибюлів станцій або поряд зі станціями на поверхні буде запроєктовано громадські вбиральні. Станції обіцяли зробити повністю інклюзивними, з інформаційно-навігаційною системою, зручною для пасажирів з порушеннями зору, з ескалаторами та вантажопасажирськими ліфтами. Також на платформах станцій мають бути табло зворотного відліку часу. 

Станом на початок 2022 року на проектні роботи будівництва метро на Троєщину затратили з бюджету міста 48 млн грн

Раніше “ВК” розповідав, що будівництво тролейбусних ліній до Броварів та Гостомеля, Ірпеня й Бучі хочуть закласти в цільову програму розвитку інфраструктури Києва на 2024–2025 роки.

У перші дні лютого 2022 року повідомлялося, що в ході будівництва Подільсько-Воскресенського мосту тривало будівництво тунелів під четверту лінію метро на Троєщину.

В жовтні 2023 року міський голова Віталій Кличко повідомляв, що найближчим часом планують відкриття Подільсько-Воскресенського мосту.  

Великий Київ у Google News

підписатися