Про це повідомляють спільноті “Пасажири Києва”.
За даними активістів, у 2022 році КП перевезло 144,7 млн пасажирів проти 241,4 млн пасажирів роком раніше.
При цьому у 2022 році було перевезено лише 51,5 млн платних пасажирів, тоді як пільговиків – 93,2 млн.
На думку експертів, таке падіння пасажиропотоку мало як об’єктивні причини, на які не можна було вплинути, так і політичні, яких можна було уникнути.
Так серед об’єктивних причин скорочення перевезень називають:
- вторгнення РФ в Україну та двомісячний простій транспорту у березні-квітні;
- пошкодження контактної мережі на магістральних маршрутах;
- зупинка руху електротранспорту у жовтні через обстріли енергетичної інфраструктури;
- евакуація частини населення з Києва;
- передача кільцевої електрички від “Київпастрансу” в управління “Укрзалізниці”;
- проблеми в роботі системи оплати проїзду, коли проїзд був безкоштовним і підрахунок перевезених пасажирів не вівся.
До політичних причин скорочення пасажиропотоку, яких можна було уникнути, відносять:
- рішення Ради оборони Києва про зупинку комунального транспорту під час повітряних тривог (повна зупинка наземного комунального транспорту та наземної частини метро);
- обмежений випуск рухомого складу на маршрути при наявності значних для цього резервів;
- зволікання з ремонтом пошкоджених контактних мереж влітку 2022 року.
На думку активістів, платних пасажирів “Київпастранс” утримав завдяки збереженню старих тарифів, на відміну від приватних перевізників, які підняли вартість проїзду до 12-15 грн у травні минулого року.
Читайте також: У Києві поліція зупинятиме транспорт через тривогу
Нагадаємо, днями набрала необхідну кількість голосів для розгляду Київрадою четверта петиція проти скасування заборони руху громадського транспорту під час повітряної тривоги.