Комунальне підприємство “Київський метрополітен” вимагало через суд стягнути з АТ “Київметробуд” 1,6 млн грн. Причина – зупинка будівництва метро на масив Виноградар та втрата бюджетних коштів. Проте останнє рішення суду виявилось не на користь міста.
Зараз генпідрядником, який добудовує ліні. метро є компанія “Автострада” Максима Шкіля.
Як можна побачити з рішення суду від 1 липня 2025 року, на яке посилається УП, на думку суддів з “Київметробуду” вже було стягнуто на користь Київської міської ради 139 млн грн безпідставно набутих коштів – згідно з попереднім рішенням феміди від 2024 року. А метрополітен просив повторно стягнути з компанії гроші, тому вимагати компенсації на суму 1,6 млн грн не слід.
Варто нагадати, що у 2018 році метрополітен замовив у АТ “Київметробуд” будівництво дільниці за за 5,98 млрд грн. Що в рази більше отриманої компенсації.
Замовник перерахував компанії 2,58 млрд грн авансу. АТ “Київметробуд” використав частину з них (1,7 млрд грн) не за цільовим призначенням, розмістивши гроші на депозит в “Укргазбанку”, та отримав від цього 139 млн грн безпідставного доходу (проценти за депозитом), частину з якого (1,6 млн грн) КП “Київський метрополітен” і просив стягнути з підприємства.
Станції метро “Мостицька” і “Проспект Правди” в Києві почали будувати у 2019 році. Планувалось, що їх відкриють ще у грудні 2021 року.
У вересні 2021 року компанія “Київметробуд” просила перенести терміни дії договору. Будівельники тоді заявляли, що не встигають добудувати станції до кінця 2021 року.
У червні 2025 року повідомлялося, що тепер Autostrada інвестувала близько $40 млн у метро на Виноградар.
Нині будівництво метро на Виноградар у Києві йде повним ходом: роботи тривають сім днів на тиждень, іноді навіть після 23:00. Але станції «Мостицька» та «Варшавська» Сирецько-Печерської лінії можуть не відкрити у 2027 році, як планувалося за договором із новим підрядником.