Київ замовив демонтаж цеху «Більшовика» за 121 млн грн для добудови розв’язки на Шулявці

шулявський шляхопровід

КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» КМДА 7 жовтня за результатами тендеру уклало договір із консорціумом «Промбуд Технолоджи» на демонтаж цеху для реконструкції Шулявського шляхопроводу вартістю 121,12 млн грн.

Про це пишуть «Наші гроші».

Впродовж п’яти місяців від моменту передачі будівельного майданчика консорціум має знести будівлю цеху №5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (колишній «Більшовик»), зокрема цегляні димові труби, прибудову, ливарний та обрубний цехи, склад і корпус із підвалом.

Роботи необхідні для завершення реконструкції розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вулиці Гетьмана в Солом’янському й Шевченківському районах.

Проєкт реконструкції розробило ТОВ «Інжинірингова компанія «Автомагістраль», а експертний звіт надало ДП «НДІпроектреконструкція».

Оплата робіт передбачена протягом чотирьох місяців після їх виконання.

Договірна ціна є динамічною, без урахування витрат на матеріали, інфляцію чи ризики.

Столична влада вже оголошувала тендер на знесення цеху у 2023 році, і роботи оцінили у 93,38 млн гривень. Однак тоді договір з переможцем конкурсу було розірвано.

Нинішній тендер із вищою на чверть очікуваною вартістю оголосили наприкінці грудня 2024 року. Участь взяли п’ять компаній із такими пропозиціями:

  • ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» – 80,56 млн грн;
  • ТОВ «Укрспецсервіс» – 99,80 млн грн;
  • ПП «Інженерно-виробничий центр «Вектор» – 121,12 млн грн;
  • консорціум «Промбуд Технолоджи» – 121,12 млн грн;
  • ТОВ «Універсал Пром Трейд» – 126,07 млн грн.

Трьох найдешевших учасників відхилили через невідповідність документації. «ЕДБ» не надало сертифікат інженера-кошторисника, довідку про субпідрядника та згоду на обробку даних працівників. «Укрспецсервіс» мав інженера з охорони праці II категорії замість I та не подав довідки про субпідрядника. «Вектор» звинуватили у ненаданні документів, що підтверджують кваліфікацію працівників.

Після судової тяганини між учасниками і замовниками тендеру остаточно консорціум обрали переможцем у червні, а договір з ним уклали у жовтні.

Читайте також: Суд зобов’язав переможця тендеру на реконструкцію Шулявського шляхопроводу повернути в бюджет понад 1 млрд грн

Нагадаємо, у 2020 Фонд держмайна України оцінив у 700 млн грн вартість цеху №5 заводу “Більшовик”. У КМДА заявили, що це нереальна, завищена сума, яку місто не платитиме. Врешті Департамент транспортної інфраструктури КМДА викупив цех № 5 колишнього заводу “Більшовик” за 112,9 мільйона гривень.

Як повідомляв “ВК”, Шулявський міст частково обрушився взимку 2017 року. Весною 2019-го його почали реконструювати, але фактично знесли і відбудували заново. Головну конструкцію над проспектом Перемоги змонтували в жовтні 2019 року, а проїзд по Шулявському мосту відкрили після ремонту в грудні.

Проте для повного завершення реконструкції необхідно знести цех №5 заводу “Більшовик”, який заважає будівництву з’їзду з шляхопроводу.

Вартість реконструкції шляхопроводу вже зростала кілька разів, востаннє – у травні 2024, відтак наразі розв’язка в обійшлася бюджету міста майже 2,45 млрд грн.