Поетапне транспортування всіх вагонів тривало сім місяців, повідомляє підприємство.
Наразі фахівці метрополітену продовжують опрацьовувати кожен отриманий поїзд для визначення технічного стану. Зазначимо, що 80% рухомого складу, що курсує лініями київського метро, виготовлено за радянських часів – він аналогічний вагонам, що експлуатуються у варшавському метрополітені. У конструкції цих вагонів є необхідне обладнання для проведення своєчасного та належного обслуговування рухомого складу столичного метро.
Як наголошує «Київський метрополітен», для безпечного руху поїздів, швидкої та якісної поїздки, рухомий склад потребує вчасних, якісних і ретельних ремонтів, зокрема поточних і капітальних.
Довідково.
Поїзди метрополітену кожні 480 тисяч км (раз на 4 роки) проходять заводський ремонт – від поточного до капітального. До прикладу, капітальний ремонт вагонів триває близько місяця. Під час цих робіт фахівці повністю розбирають вагон, ремонтують усе обладнання із заміною запасних частин і матеріалів. Зокрема, повністю розбирають внутрішню обшивку стін, стелі та підлоги, ремонтують тягові двигуни, колісні пари, електричне і пневматичне обладнання – акумуляторні батареї, механізми дверей, вікон, вентиляції, освітлення тощо. Також замінюють усі кабелі та проводи, очищують і відновлюють фарбування кузова і візків вагонів.