Кияни та гості столиці почали помічати списання коштів з банківських карток за проїзд у громадському транспорті, хоча фактично не користувалися ним у цей час.
Як повідомила пресслужба мобільного застосунку «Київ Цифровий», списання відбувається із затримкою та стосується поїздок, здійснених 10, 11 та 12 лютого 2025 року.
Чому виникла затримка в оплаті
У зазначений період у роботі платіжної системи відбулися зміни налаштувань. Це призвело до того, що кошти за поїздки не були списані миттєво. Однак валідатори зафіксували всі фактичні поїздки пасажирів, і зараз ці платежі надходять у банки для обробки.
У компанії зазначили, що більшість пасажирів, ймовірно, не помітили збою, адже він не вплинув на можливість користуватися громадським транспортом.
Читайте також: У Києві відбудеться саміт до третьої річниці повномасштабного вторгнення: хто відвідає столицю
Що робити у разі підозри на помилкове списання
- Перевірити історію поїздок у додатку «Київ Цифровий».
- Зв’язатися з банком, якщо списання здається некоректним.
- Написати до служби підтримки КП ГІОЦ, що адмініструє платіжну систему.
У застосунку запевнили, що всі процеси під контролем і підстав для хвилювання немає.