«Київ Цифровий» пояснив причину списання коштів за старі поїздки у громадському транспорті

Кияни та гості столиці почали помічати списання коштів з банківських карток за проїзд у громадському транспорті, хоча фактично не користувалися ним у цей час.

Як повідомила пресслужба мобільного застосунку «Київ Цифровий», списання відбувається із затримкою та стосується поїздок, здійснених 10, 11 та 12 лютого 2025 року.

Чому виникла затримка в оплаті

У зазначений період у роботі платіжної системи відбулися зміни налаштувань. Це призвело до того, що кошти за поїздки не були списані миттєво. Однак валідатори зафіксували всі фактичні поїздки пасажирів, і зараз ці платежі надходять у банки для обробки.

У компанії зазначили, що більшість пасажирів, ймовірно, не помітили збою, адже він не вплинув на можливість користуватися громадським транспортом.

Читайте також: У Києві відбудеться саміт до третьої річниці повномасштабного вторгнення: хто відвідає столицю

Що робити у разі підозри на помилкове списання

  • Перевірити історію поїздок у додатку «Київ Цифровий».
  • Зв’язатися з банком, якщо списання здається некоректним.
  • Написати до служби підтримки КП ГІОЦ, що адмініструє платіжну систему.

У застосунку запевнили, що всі процеси під контролем і підстав для хвилювання немає.