Як зазначили у компанії, зробити це дуже просто:
– За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram».
– Через сайт vodokanal.kiev.ua, натиснувши «надати показники».
– Через «Особистий кабінет» Київводоканалу.
– За телефоном контакт-центру (044) 202-02-02 або «ЦКС» 247-40-40, 0-800-404-407.
Читайте також: У столичних центрах комунального сервісу можна скористатись шерингом документів в “Дії” – як це працює
– Через сервіс Portmone.com у розділі «передача показників».
– Записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
Комунальники наголошують, що показання лічильників гарячої води також необхідно передавати, бо вони потрібні для формування нарахувань за водовідведення.
Нагадаємо, якщо ви залишили домівку та не користуєтесь водою, все одно треба подавати показники з різницею “0” , тобто ті ж самі, що були раніше.