Відповідна петиція розміщена на сайті Київської міської ради.
Автор чергового звернення Максим Жовтун детально пояснив, чому це потрібно зробити.
Першою причиною він назвав недоотримання коштів у бюджет.
«Минулого року 24 серпня громадський транспорт стояв понад сім годин. За розрахунками компанії “Про мобільність”, у той день через простій автобусів, трамваїв і тролейбусів Київ недоотримав 60 млн грн», – зазначив він.
По-друге, це постійний стрес для водіїв та пасажирів – невідомість часу тривоги, їх кількостей та тривалості.
Також йдеться про зрив планів пасажирів, запізнення, зменшену продуктивність праці, переплату за маршрутку чи таксі в багатьох випадках.
Такі ситуації викликають невдоволення пасажирів громадським транспортом і недовіру до нього.
П’ятою причиною активіст назвав зростання впливовості маршруток, яких у столиці варто позбутися як пережитків 90-х.
«Дуже багато маршруток є застарілими, зношеними, неекологічними, незручними для пасажирів. Також ціна за проїзд вдвічі дорожча й під час тривоги вони набиті людьми вщент», – зауважив автор ініціативи.
За його словами, під час тривоги переважна більшість людей чекає на відновлення руху транспорту на зупинці, десятками стоять у чергах. На переконання Жовтуна, це створює значно більший ризик, ніж перебування в автобусі, що їде.
Читайте також: Київ втратив 2,4 мільярда гривень через зупинки транспорту під час тривог
Серед іншого – побоювання опинитися у громадському транспорті під час тривоги стимулює пасажирів використовувати власті авто, а це викликає затори у місті.
«Кількість аргументів на підтримку можна знаходити ще величезну. Сподіваюся, що цього разу петиція буде ухвалена і функціонування громадського транспорту буде безперебійним», – підсумував активіст.
Нагадаємо, подібні петиції вже неодноразово реєстрували на сайті Київради і вони збирали потрібну кількість голосів. Та влада ці ініціативи відхиляла.