Навіть у рік війни на автошляхи столиці вийшло чимало нових і комфортних автобусів, проте залишились на маршрутах і такі примірники, користуватися якими уже не варто. Про них і розповіли учасники ТГ-дискусії. Основними критеріями відбору найгіршого транспорту Києва став поганий зовнішній вигляд, наявність пошкоджень, які можуть травмувати пасажирів, а також салони, в яких їхати холодно та некомфортно через бруд.
“У цього автобуса було ДТП, років два-три назад, і удар був по середині автобуса, дуже сильний, так вирішили полагодити цей мусор”, – розповідає киянин про автобус з гармошкою, у якого “підскочив” хвіст під час виходу на маршрут.
Переглянути просять і наявність у парку стареньких МАЗів.
“Транспортні засоби приватних перевізників (маршрутки) теж обов’язково мають брати участь”, – зазначив інший користувач у коментарі під світлинами.
Замінити просять і частину трамваїв та тролейбусів – адже, коли з’явиться електропостачання, і цим транспортом захочеться скористатися жителям міста.
Нагадаємо, у КМДА розповіли, коли вулицями Києва поїдуть електробуси. Водночас, закордонні партнери Києву подарували двоповерхові міські автобуси. Також, наприкінці вересня на маршрути у Києві вийшли подаровані Ригою автобуси. Також транспортники запланували вихід на три маршрути Києва автобусів Mercedes, отриманих від німецьких міст. Водночас автобуси, генератори та медичне обладнання Київ відправив в якості допомоги звільненому Херсону.