Кияни подали 426 ідей за два місяці роботи сервісу “Петиції” у “Київ Цифровий”

Автор: Марина Максенко
17:58 16.12.2022

Кияни подали 426 ідей за два місяці роботи сервісу “Петиції” у додатку “Київ Цифровий”, тоді як за аналогічний період до інтеграції лише 36, тобто кількість поданих ініціатив зросла у майже 12 разів.

Кияни подали 426 ідей за два місяці роботи сервісу “Петиції” у  “Київ Цифровий”
Світлодіодне освітлення

Про це повідомив Петро Оленич, заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень у сфері цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO), передає Укрінформ.

“До інтеграції з “Київ Цифровим” працювала авторизація через особистий кабінет киянина. Це були “зайві” кліки, що ускладнювали процес. Завдяки інтеграції у “Київ Цифровий” спростився механізм валідації учасника. Підробити голоси зараз абсолютно неможливо, бо голосування відбувається через Bank ID. Довіра до інструменту стимулює користувачів активніше користуватимуся сервісом”, – зазначив Оленич.

За його словами, у сотні разів активізувалося також голосування за електронні петиції.

Статистика показує, що завдяки “Києву Цифровому” за ці ж два місяці віддали користувачі 570 тисяч підписів, а до цього — лише 4 тисячі голосів.

Зазначається, що для того, щоб проголосувати за ідею, потрібно завантажити останню версію застосунку “Київ Цифровий” для iOS або Android та під’єднати Bank ID. У застосунку “Київ Цифровий” користувачі можуть переглянути опубліковані на сайті петиції та детальну інформацію про них; підтримати ідею; відстежити прогрес підписаних ними ініціатив.

Крім того, за допомогою міського застосунку користувачі можуть долучати друзів до збору підписів. Можна поділитися посиланням на петицію чи надати QR-код для сканування.

З опублікованих у 2022-ому році 523 петицій потрібні 6000 підписів зібрали 33 ідеї. Один з прикладів успішно втіленої петиції — запровадження оплати за проїзд банківською карткою в усіх видах громадського транспорту Києва.

“Насправді така опція була готова ще наприкінці лютого, але ми не розуміли, чи в умовах повномасштабного вторгнення є потреба її запускати. З’явилася відповідна петиція, яка швидко набрала голоси. Переконалися, що у киян є запит на цей сервіс. І одразу його запустили”, – наголосив Оленич.

Влітку цього року до корисних сервісів додався розділ “Електронна демократія” – можливість підтримати петиції чи проголосувати за перейменування вулиць. Загалом у столиці діє понад 20 інструментів громадської участі, використовуючи які містяни мають можливість впливати на процеси розвитку столиці.

Підтримуйте Громадське радіо на Patreon, а також встановлюйте наш додаток:

якщо у вас Android

якщо у вас iOS

Великий Київ у Google News

підписатися