Про це повідомив начальник Київської міської військової адміністрації Тимур Ткаченко.
За його словами, на третьому році війни мешканці Києва досі не отримують оперативного зворотного зв’язку про стан укриттів. В застосунку “Київ Цифровий” доступна мапа укриттів та функція подачі скарг на зачинені укриття.
“Однак, як я переконався особисто, оперативної реакції на ці скарги немає. Зворотний зв’язок я вже очікую цілу добу. Проблема зачинених укриттів залишається надалі гострою. Трагічні події 1 червня 2023 року, коли через зачинені двері загинули дві жінки та дитина, стали болючим нагадуванням про необхідність негайних рішень. Після тих подій було ухвалено рішення РНБО про створення цифрових інструментів для забезпечення безперешкодного доступу до укриттів”, – зазначив посадовець.
Для того, щоб укриття були відкритими та доступними, буде проведено аудит щодо доступності столичних укриттів, напрацьовано відповідний алгоритм реагування у випадку неможливості потрапити до укриття та головне: негайне інформування заявників. Крім цього, керівники районів будуть долучені до розробки чат-бота на базі застосунку «Київ Цифровий» зі швидкого реагування на інформацію про укриття.
Ткаченко також зауважив, що питання облаштування укриттів залишається одним із ключових напрямів:
“Досвід країн-партнерів показує, що така інфраструктура є важливою навіть після завершення воєнних дій. Зараз частка інклюзивних захисних споруд у Києві є критично низькою. Маємо змінити цю ситуацію на краще якнайшвидше”.