Про це ідеться в петиції №10718.
Серед причин такого нововведення автор назвав забруднення атмосфери та середовища, ймовірне зменшення рівня автомобілізації та рекордних з заторів, витрат десятків мільярдів гривень на автоінфраструктуру.
Також на думку автора звернення, через надмірну автомобілізацію як у Києві, так і в Україні, збільшується рівень смертності на дорогах, не зважаючи на пандемію чи впровадження фото/відео фіксації порушень та збільшення за них штрафів. Автор також вважає, що широчезне шосе у місті нищить зв’язки людей, що живуть по обидві сторони вулиці, а також зменшують можливість безбар’єрного пересування містом
“Окрім вище вказаних причин, хотілось би згадати, що у Києві досі витрачають десятки мільярдів гривень на автоінфраструктуру: естакади, мости та конюшинові розв’язки, що знищують профілі вулиць та міста, створюють величезне шумове забруднення, де поряд просто неприємно знаходитись”, – зазначається у петиції.
У День без авто кияни мають пересуватися на велосипедах, самокатах, моноколесах, сіґвеях .
“Ця акція може зменшити автомобілізацію в місті та за бажання киян може проводитись частіше ніж один раз на місяць. Але починати треба хоча б з цього. Свого часу в Нідерландах, а саме у місті Делфт у 1973 році вперше провели таку акцію, що призвела до велобуму у країні та зробила країну осередком велоруху у світі”, -ідеться у петиції.
До слова, на Позняках паркування на кількох вулицях стало платним – вартість.