Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Зазначається, що SMS-оповіщення стосуватиметься постачання гарячої води та опалення, холодного водопостачання, постачання електроенергії.
“Надсилання SMS допоможе виконавцям послуг більш якісно та оперативно контактувати зі своїми клієнтами. Мешканці за допомогою повідомлень знатимуть про планові та аварійні роботи, що потребують тимчасового відключення послуг і розумітимуть їхні терміни та масштабність”, – роз’яснив Пантелеєв.
Усе що потрібно – зателефонувати за номерами гарячих ліній 15-51 чи 15-57, або залишити заявку на одному з двох муніципальних сайтів.
Зареєструвавшись на сайті 1557 та вказавши адресу, кияни можуть оперативно дізнаватись стан надання послуг, залишати відгуки про роботу житлово-комунальних служб, а також контролювати стан виконання цих заявок.
Нагадаємо, що в оселях киян теплішає: підключено понад 60% житлових будинків, половина дитячих садочків та шкіл.
Читайте також: Киян нагріли на 40 млн. У розкраданні грошей підозрюють посадовця теплопостачального підприємства