Про це повідомляє «Київводоканал».
У компанії зазначили, що повірку можна замовити за номером контакт-центру (044)202-02-02 або у сервісному центрі.
Нагадаємо, періодичність повірки лічильників води встановлена наказом Мінекономіки №1747 від 13 жовтня 2016 р. і поводиться кожні 4 роки.
Читайте також: Повірка лічильників: за що кияни можуть отримати тисячні штрафи
Актуалізувати результати повірки лічильників можна, надіславши скан-копії документів із зазначенням адреси проживання:
– Skype або електронну пошту (усі контакти зібрані тут).
Для актуалізації даних потрібні:
– свідоцтво про повірку (на кожне ЗВТ),
– протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу),
– або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування.
Раніше киян попереджали про шахраїв, які здійснюють «повірки лічильників».