Про це нагадав Центр комунального сервісу.
Як зазначають у ЦКС, повіряти квартирні лічильники необхідно для здійснення коректних нарахувань за використану воду та тепло.
Кожен прилад має свій термін експлуатації, тож дата повірки визначається одним із наступних способів:
– У технічному паспорті лічильника вказано міжповірочний інтервал, який відраховується від дати його виготовлення. Більшість лічильників води і тепла мають міжповірочний інтервал 4 роки.
– Якщо квартирний лічильник вже проходив повірку, дата наступної зазначається у документі, який видається споживачу.
Читайте також: Центр комунального сервісу оприлюднив офіційні канали своїх районних філій: куди звертатися киянам
Ці документи споживачам необхідно зберігати, щоб мати можливість проконтролювати наступну дату повірки.
Для отримання будь-якої інформації щодо вашого лічильника достатньо звернутися в сервісний центр (запис через електронну чергу), подати документи через скриньки для прийому звернень, які розташовані біля сервісних центрів (адреси центрів за посиланням) або скористатися онлайн сервісами ЦКС.
Нагадаємо, інформація щодо повірки лічильників розміщена на сайтах виконавців комунальних послуг:
– КП «Київтеплоенерго»
– ПрАТ «АК «Київводоканал».