Про це нагадали у концерні.
Подавати показання вчасно необхідно для коректних нарахувань за спожиті послуги.
Киян попереджають, що у зв’язку з відключеннями електроенергії не варто відкладати передачу показань на останній день місяця. Їх, по можливості, потрібно передати раніше.
Також у “Центрі комунального сервісу”, відмітили, що споживачі, у яких встановлений бойлер, мають передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони не змінились.
Читайте також: “Київводоканал” не прийматиме клієнтів під час відключення світла
Показання можна передати одним із зручних способів:
- в особистому кабінеті на сайті;
- за телефоном Call-центру: (044) 247-40-40;
- за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного 0 800 404 407;
- за додатковими стаціонарними номерами сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- через скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів;
- при оплаті за житлово-комунальні послуги через банківські та фінансові установи.
Раніше повідомлялося, що один з центрів обслуговування Київводоканалу припиняє прийом клієнтів.