Компанія «Київтеплоенерго» звернулася до клієнтів з проханням напередодні опалювального сезону перевірити термін повірки лічильників тепла.
«Невдовзі розпочнеться опалювальний сезон, клієнти мають подбати про готовність своїх приладів обліку. Якщо термін повірки сплив, лічильник слід повірити якнайшвидше, адже «Київтеплоенерго» вже не має права використовувати його для нарахувань. У платіжках нарахування за послугу постачання теплової енергії проводитимуть з урахуванням опалювальної площі та даних загальнобудинкового лічильника, але не перевищуючи максимальну частку на один особовий рахунок. Якщо ж є будинковий лічильник, то підставою для нарахувань буде затверджений законодавчо норматив. Відсутній за нормативом, якщо лічильник у будинку не встановлено. Нарахування за гарячу воду здійснюватимуть: за даними будинкового лічильника або за встановленим законодавчо нормативом споживання на кожну зареєстровану в помешканні особу. Скорегувати показання можна буде лише після повірки приладів», – поінформував директор «Енергозбуту» Костянтин Лопатін.
Зазначимо, у Києві понад 125 тис. квартир обладнані лічильниками теплової енергії. Прилади фіксують фактичні обсяги спожитого тепла і гарантують, що мешканці сплачують лише за те тепло, яке вони реально використали, а не розраховані за урядовою формулою об’єми.
За законодавством, повірка лічильників має проводитися раз на чотири роки. Дізнатися, коли саме має бути наступна повірка можна у свідоцтві про попередню повірку, паспорті приладу або у особистих кабінетах на сайтах «Київтеплоенерго» чи Центру комунального сервісу.
Цього року для зручності клієнтів запрацювала спеціалізована «гаряча лінія» з питань повірки лічильників: (044) 207-88-88.
Раніше «ВК» писав, хто і коли має проводити повірку лічильників.