Киян просять актуалізувати дані про власника та користувача житла: як це зробити

Якщо ви придбали або орендуєте нове житло, про це необхідно сповістити Центр комунального сервісу. Актуалізація даних необхідна для формування особового рахунка. 

Як розповіли у ЦКС, власник або користувач може змінитись згідно з договором купівлі-продажу, дарування, ордера, договору оренди та ін. В той же час попередній власник особового рахунку може може самостійно припинити дію договору з виконавцями житлово-комунальних послуг.

«Оновлення інформації потрібне і в разі виявлення некоректних даних на онлайн-ресурсах щодо прізвища власника, кількості зареєстрованих, номера телефону, електронної пошти та інших даних, що впливають на стан нарахувань за особовим рахунком», – зазначили у ЦКС.

У Комунальному концерні відмітили, що своєчасна актуалізація забезпечує власнику швидку комунікацію у вирішенні житлово-комунальних питань, отримання доступу до онлайн-сервісів та оперативне інформування, зокрема, про оновлення рахунків і передачу показань лічильників.

Щоб актуалізувати дані, необхідно прийти на особистий прийом у сервісному центрі (попередній запис через «Електронну чергу»), а також через дистанційні канали: месенджер у Facebook, Skype/Telegram (нікнейми у таблиці).

Нагадаємо, отримати консультацію у ЦКС можна за телефонами Call-центру: (044) 247-40-40, (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar).