Про це повідомляє пресслужба компанії.
Кияни мають вносити платежі не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим. Сплатити за послуги можна будь-яким зручним для споживачів способом:
– Через “Особистий кабінет” на сайті “Київводоканалу”;
– У будь-якій фінансовій установі через касу або термінал;
– У відділеннях “Укрпошти”;
– За допомогою банківської картки через сайт або мобільний додаток банку;
– За допомогою банківської картки через онлайн-системи iPay, Portmone, Easypay;
– За допомогою мобільних додатків “Viber” та “Telegram”.
Читайте також: Що робити, якщо зникли електрика, вода чи газопостачання
“Наші бази даних вже оновлено, і в особистому кабінеті, Вайбер-боті та платіжних терміналах ви можете побачити актуальні нарахування”, – повідомили у “Київводоканалі”.
Також киянам вже почали доставляти впаперові квитанції на оплату послуг.
Комунальники наголосили, що своєчасна оплата наданих послуг – єдине джерело коштів для придбання необхідних матеріалів, реагентів, та виплати заробітної плати працівникам підприємства.
Нагадаємо, у зв’язку з обстрілами інфраструктури, що сталися останніми днями, фахівці “Київводоканалу” проводять посилений контроль якості води, яка надходить у будинки киян. Раніше жителів столиці попереджали про підвищення каламутності та кольоровості води в пікові години споживання.