У компанії зазначають, що жертвою шахраїв може стати кожен, тож, щоб не наражати себе на небезпеку, слід пам’ятати наступне:
- «Київгаз» заздалегідь попереджає про всі ремонтні роботи мешканців та керуючі компанії, що обслуговують будинки.
- Працівники компанії завжди одягнені у форму з логотипом та мають посвідчення з вказаними ПІБ, посадою, а також підписом голови правління.
- Фахівці проводять ремонт обладнання споживача тільки за попереднім викликом.
- Представники «Київгазу» не ходять по будинках із пропозиціями продажу чи встановлення обладнання – це один із найпоширеніших видів шахрайства.
Читайте також: «Київгаз» закликав киян економити час та сплачувати рахунки онлайн: як це зробити
Фахівець «Київгазу» може прийти без попередження лише для фіксації фактичних показань лічильника.
Якщо у вас виникли підозри щодо роботи спеціалістів, слід написати повідомлення у Facebook, Instagram, Telegram або Viber.
Або ж можна звернутися до контакт-центру за телефонами: (097) 495-11-04 та (044) 495-04-04.
Раніше у “Київгазі” розповіли, як отримати консультацію фахівців.