Про це йдеться у повідомленні на сайті ЦКС.
Перебої в роботі можуть виникати у зв’язку із віяловими відключеннями електропостачання у Києві.
У концерні відмітили, що наразі точки прийому за адресами: вул. Миропільська, 13а (Дніпровський р-н), вул. М. Донця, 21Б (Солом`янський р-н) та вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н) працюють в форматі надання усних консультацій.
Усі інші відділення працюють в штатному режимі, але часи роботи можуть змінюватися.
Читайте також: “Центр комунального сервісу” відтепер приймає документи в “Дії”
Зважаючи на можливі перебої з електропостачанням, споживачам порадили користуватися іншими дистанційними онлайн-сервісами.
Зокрема, показання лічильників можна передати одним із наступних способів:
• в особистому кабінеті на сайті;
• за телефонами для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
• за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим) – (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
• через скриньки для передачі показань за адресами.
Нагадаємо, тим відвідувачам, які не зможуть потрапити на прийом до сервісного центру через припинення роботи відділень, запропонують інший час візиту.