Про це сьогодні на пресбрифінгу розповів генеральний директор Центру комунального сервісу Андрій Щербина.
За його словами, цей мобільний додаток створили, оскільки споживачі вимагають “нових технічних рішень та більш зручних інструментів”.
Мобільний додаток уже доступний для завантаження у App store та Google Play.
Для роботи з додатком потрібно завантажити його, зареєструватися, ввівши особисті дані та після успішної реєстрації додати об’єкт (квартиру). Щомісяця за обраним об’єктом надходитимуть електронні рахунки, які можна оплатити за кілька хвилин.
Користувачі додатку можуть розрахуватися за спожиті житлово-комунальні послуги без комісії карткою киянина.
Андрій Щербина також нагадав, що всі функції, що є у додатку, доступні у особистому кабінеті на сайті “Центру комунального сервісу – ним користуються понад 700 тисяч киян.
Нагадаємо, кияни починають отримувати платіжки за січень, у яких зростуть нарахування за тепло.