Про це повідомили в Національному університеті “Києво-Могилянська академія”.
У хакатоні учасники працювали в аудиторіях з ранку до вечора — з 10:00 до 18:00, після чого майже до 22:00 тривав пітчинг проєктів. Хакатон не зупинила навіть повітряна тривога — 3 останні команди пітчилися в укритті.
На четвертому місці опинилась команда «Dreamers of dreams», яка представляла Київську школу економіки (KSE). Вони запропонували створити систему, здатну візуалізувати шкільну програму як дорожню карту і використати штучний інтелект для генерації зв’язків між темами різних предметів, а також рекомендацій щодо їх засвоєння.
Третє та друге місця посіли команди з НаУКМА — «То не ми» і «Isterhishtar», відповідно. Ідея «То не ми» полягала у створенні модульної АІ системи супроводу учня з 4 до 12 класу, для реалістичної профорієнтації на основі великого масиву даних, зібраних упродовж 8 років у процесі підтримки дитини. У свою чергу, «Isterhishtar» запропонували створити на основі штучного інтелекту систему, яка б створювала спеціальні звіти із прогнозованими оцінками, порадами для їх покращення, а також аналізом схильності учня до різних сфер діяльності.
Переможцем визнано команду «Fireflies squad» з КПІ ім. Ігоря Сікорського, яку офлайн представляв лише один учасник. Студенти запропонували розробити опитування на базі штучного інтелекту під час уроку, щоб учні могли краще засвоїти матеріал, а вчитель — ще раз пояснити його, якщо бачить в застосунку, що більшість дітей не розуміє матеріал належним чином. ШІ сам генеруватиме питання і перевірятиме відповіді.
Також журі окремо відзначили команду могилянців «ТeteriVV» — їхня ідея про розподіл учнів по класах за індивідуальним принципом після доопрацювання має шанс бути втіленою в застосунку Мрія.
Хакатон відбувся за сприяння Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією.