Концерти Klavdia Petrivna організатори назвали добрячим промахом – не заробили ні копійки

Автор: Оксана Тупальська
13:42 11.09

Команда Соломії Опришко (справжнє ім’я Klavdia Petrivna) та івент-компанія, що займалася організацією двох концертів новоспеченої співачки, не заробили нічого, ба більше – називають подію “добрячим промахом”. Це при тому, що виступи відвідали 16 тисяч людей.

Концерти Klavdia Petrivna організатори назвали добрячим промахом – не заробили ні копійки

Рішення влаштувати концерти виконавиці в Палаці спорту ухвалили ще в березні цього року. Зрештою, шоу Klavdia Petrivna  30 і 31 серпня набуло розголосу, проте команда не заробила нічого. Про це зізнався співзасновник concert.ua Дмитро Феліксов.

Ми орієнтувалися на попередній досвід і так добряче промахнулися, коли виявили, що значна кількість підрядників, з якими співпрацюємо, вивезли частину обладнання в Європу. Те, що колись коштувало умовно долар, зараз вартувало півтора-два. Це підвищило вартість технічного забезпечення і було досить неочікувано для нас”, – розповів Феліксов в інтерв’ю Liga.Net.

Фото: Дмитро Феліксов / Facebook

Мовляв, зросли ціни на обладнання, подорожчала оренда концертного майданчика та зросли транспортні витрати. Втім, організатори намагалися не сильно себе обмежувати: для артистки, музикантів і балету створили декілька образів, залучили постановника шоу Арсена Перова, запросили для колаборації Артема Пивоварова, Машу Кондратенко та інших виконавців. До того ж потрібно було адаптувати музику до концертного виступу, що теж потребувало витрат.

Таємничість, інтриги та дешеві квитки привели глядачів на концерт, навіть вдалося отримати хвилю повідомлень в ЗМІ та соцмережах, і на цьому все. Тепер рахують кошторис, скільки дійсно має коштувати квиток, щоб і люди прийшли, і гроші до кишені потрапили. 

Швидкість потребує енергії і, в даному випадку, грошей. Думаю, якщо зараз мати технічний райдер і зробити цю подію ще раз, то можна й оптимізувати витрати, й трохи підняти середню вартість квитка”, – каже організатор дійства.

Нещодавнє дослідження concert.ua показало, що під час війни глядачі в Києві приходять на концерти та до театрів, щоб відпочити, перезавантажитися та покращити ментальне здоров’я. Тому орієнтуватися слід передовсім на самопочуття гостей, якщо хочуть, щоб ті завітали знову. 

Зараз люди сприймають події як ліки. Вони визначають для себе це на рівні фізичної необхідності, коли треба перезавантажитися, щоб далі діяти. Цей ескапізм і є головною мотивацією серед глядачів, які ходять на події, як концертні, так і театральні”.

@trubnikova._.tatiana @Klavdia Petrivna #top#music #concert #клавдіяпетрівна #klavdiapetrivna ♬ оригінальний звук – trubnikova._.tatianka

Раніше “ВК” розповідав про феномен Клавдії Петрівни та про те, як її пісні розганяють соцмережі. 

А також про те, що анонсуючи подію заявляли, наче вона створила справжню музичну революцію в українському шоубізнесі.

Великий Київ у Google News

підписатися
більше новин