Про це Степанов повідомив на своїй Facebook-сторінці.
Міністр розповів, що за кілька годин після того, як він залишив заявку у лікарні, з ним зв’язалася сімейний лікар.
З’ясувавши детальну інформацію щодо стану здоров‘я, лікар запитала, коли я робив тест, перевірила персональні дані та дані щодо моїх близьких — адже відомості про них, як контактних осіб, мають бути передані епідеміологам”, – пояснив Степанов.
Далі лікар призначила відповідне лікування та погодила дату наступного “сеансу”. Міністр охорони здоров’я підкреслив, що цей етап пройшов швидко та зрозуміло.
Отже, алгоритм дій для пацієнта, який має підтверджений COVID-19 (або підозру), є наступний:
- подзвонити за номером контакт-центру МОЗ (0-800-60-20-19);
- отримати номер телефону амбулаторії, яка закріплена за вашим районом (перелік номерів також можна знайти на сайті НСЗУ у розділі “Для громадян”);
- зв’язатися з амбулаторією та надати свої персональні дані. Реєстратура зафіксує інформацію та сконтактує із сімейним лікарем;
Після цього сімейний лікар в онлайн-режимі консультує, призначає лікування та слідкує за станом протягом всього перебігу хвороби.
Якщо це підозра, і тесту немає — сімейний лікар відправляє за адресою пацієнта мобільну бригаду для проведення дослідження на COVID-19. Підписати ж декларацію можна вже після одужання”, – підсумував Степанов.
Міністр додав, що наразі ж триває робота над тим, щоб надати можливість людям підписувати декларацію онлайн.
Нагадаємо, нещодавно Міністр охорони здоров’я Максим Степанов захворів на COVID-19. Чиновник почуває себе задовільно та продовжує проводити щоденні брифінги.
Читайте також: Виплати лікарям та мобільні госпіталі. Найважливіше з брифінгу Степанова