Про це пише dev.ua.
Так, нещодавно компанія продемонструвала тролейбус, на який можна встановити водневу систему. Такий транспорт може працювати автономно, без потреби в контактній мережі, використовуючи водень для вироблення електроенергії. Єдиним викидом транспорту є вода, що робить його екологічно безпечним.
Крім того, “Політехносервіс” виготовляє тролейбуси з автономним ходом, зокрема й батареї до них, із можливістю заряджання від контактної мережі. Це дає змогу транспорту долати до 30 кілометрів без підключення до енергоносіїв.
Система автономного ходу працює за таким принципом: поки тролейбус рухається під контактною мережею, він заряджає батарею, яку також можна заряджати від мережевої розетки у 380 V. У разі відсутності мережі на маршруті тролейбус автоматично складає струмоприймачі та продовжує рух.
Також повідомляється, що компанія додатково розробила функцію “тролейбус-павербанк”. Оскільки транспорт має високовольтну батарею і перетворювач, у критичний момент він може стати джерелом живлення, наприклад, для лікарні.
Ми є виробником приводу, електронного та електричного обладнання, яке робить тролейбус тим, чим він є. Вважаю, що ми ексклюзивні в Україні, тому що в жодного з виробників тролейбусів немає власного приводу тролейбуса, батареї автономного ходу або інших розробок, якими ми займаємося”, — зазначив директор “Політехносервіс” Микола Кугут.
Наразі компанія випробовує мультиплексну систему, яка збирає всі сигнали по тролейбусу і видає на робоче місце водія. Поки що систему виготовляють для свого тролейбуса, проте в майбутньому планують пропонувати її іншим виробникам як частину обладнання.
Читайте також: На Центральному вокзалі невдовзі з’явиться мінівідділення банку та книгарня-кав’ярня
Нагадаємо, база на Київщині стала найдорожчий лотом аукціону з приватизації минулого тижня.