Про це Віталій Кличко повідомив у своєму Telegram-каналі та оприлюднив відео з об’єкта, де тривають роботи.
«На об’єкті вже влаштували тимчасові проїзди, нанесли тимчасову розмітку та встановили дорожні знаки. Забетонували 14 паль (всього передбачено 80). Перевлаштували світлофорні об’єкти та опори контактної мережі та розпочали роботи з перекладання водопровідних мереж. Транспортну розв’язку збудуємо в 2-х рівнях. Довжина основного проїзду складатиме трохи більше трьох кілометрів. Приблизно такою буде і довжина тротуарів. Протяжність велосипедних доріжок – понад 1,5 км. На розв’язці буде 6 смуг руху. Довжина шляхопроводу – більше 250 метрів. Також побудуємо новий підземний перехід», – зазначив Віталій Кличко.
Мер столиці наголосив, що реконструкція цієї розв’язки збільшить пропускну спроможність транспортного вузла й, за розрахунками проектувальників, зменшить затори у цій частині Оболоні. Проектна пропускна спроможність оновленого вузла – більше 11 тисяч автомобілів на годину. Це в кілька разів більше, ніж пропускає перехрестя зі світлофором, де рух затримується й утворюються затори.
Відкрити рух новим шляхопроводом планують до кінця цього року. А весь комплекс робіт на великому об’єкті завершать до кінця 2024 року.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, Кличко розповів, що з електронної мапи укриттів Києва зникнуть деякі адреси.