Клієнти вимагають у мобільних операторів повертати кошти за відсутній зв’язок

Автор: Оксана Тупальська
15:01 02.11.2022

Споживачі послуг мобільного зв’язку скаржаться на операторів та вимагають не знімати кошти за години, коли немає з’єднання.

Клієнти вимагають у мобільних операторів повертати кошти за відсутній зв’язок
Світлодіодне освітлення

У столиці відсутність можливості зателефонувати до рідних уже повідомляли жителі Дніпровського району. 

Жителька столиці Олена Геращенко звернулась до оператора Kyivstar з пропозицію додавати до 30-денного пакету послуг стільки годин, скільки не було зв’язку.

“Якщо у вас це вже типова ситуація, то хоча б не відключайте послугу людям (як до речі обіцяли в смс в дусі “ми надаємо послуги всім, навіть хто не сплатив”). Якщо б людям не вимикали інтернет і зв’язок, а, наприклад, автоматично продовжували на пару днів проблем з мережею…”, –  сказала Олена.

Киянка Юлія Ткаченко працює віддалено з дому та впродовж усього дня має бути на зв’язку. Тепер – не задоволена, що мусить віддавати кошти за час, коли інтернет не працював.

“Мій тариф сплати становить 350 грн. Я розумію всю ситуацію з електроенегрією, просто я не розумію, як віялові відключення впливають на жахливий інтернет, який я по факту отримую, а саме – не  отримую зовсім – він в мене лежить. Вчора я ще могла увійти у становище. Проте, що сьогодні трапилось? Я маю працювати, в мене зараз відсутній вай-фай із зрозумілих причин, а ще й Київстар підводить! Я не розумію, навіщо мені наступного місяця сплачувати за послугу, яку я не отримую!”, –заявила вона.

У службі клієнтської підтримки Kyivstar відповідають – працюють над усуненням проблем зі зв’язком. Про фінанси звітують офіційно – компанія працює над модернізацією та намагається відповідати запитам часу. Однак про намір зменшити виплати за тарифами чи компенсацій офіційних заяв поки ще не було.

“Наша команда невпинно допомагає Україні долати виклики війни. Київстар від початку 2022 року модернізував понад 6200 базових станцій та побудував 439 нових. Але війна триває, і ми продовжуємо відновлювати інфраструктуру України та інвестувати в її відбудову”, – повідомляє постачальник послуг.

Читайте також: Як підготуватися до відключення електроенергії з дітьми: активності від відомої психологині

Не менш суворі звернення від клієнтів отримує і Vodafone Ukraine:

“Сподіваюся, що у зв’язку з невиконанням своїх зобов’язань переді мною, а саме, відсутність мобільного зв’язку та інтернету, під час відключення електроенергії ви повернете гроші за проплачений тариф на цей місяць та зменшите вартість ваших тарифів”, – звертається киянин Олексій Шептицький.

Він отримує пояснення, яке мало відрізняється від тих, які надають іншим користувачам інтернету та зв’язку в умовах відключень:

“Через перебої в електропостачанні можуть бути тимчасові обмеження в роботі мережі Vodafone у деяких мікрорайонах вашого міста. Всі базові станції забезпечені резервним джерелом живлення, що дозволяє забезпечити роботу станції до декількох годин, в залежності від навантаження. Наші інженери добре знають, що робити для швидкого відновлення роботи мережі”.

Нагадаємо, в умовах зникнення зв’язку через вимкнення світла користувачам інтернету порадили мати гостьовий Wi-Fi.

Великий Київ у Google News

підписатися