“Пам’ятаю як ще дитиною не розуміла, що таке «випуск», і чому татові треба йти на роботу на 5-ту ранку. Потім, ще до закінчення школи, я вже знала по прізвищам директорів всіх депо і всього керівництва “Київпастрансу”. Так вже мені пощастило, що і тато і мама працювали в одній сфері. А ще тато був «надзвичайником», бо після телефонного дзвінка загадкового «диспетчера» – він як Кларк Кент в будь-який час мчав на допомогу у «надзвичайній трамвайній ситуації», – згадує Тетяна Богатирьова.
За кілька десятиліть столичні трамваї стали комфортнішими та зручнішими для пасажирів – швидшими, оснащеними сучасними кондиціонерами та засобами для оплати.
“Пасажири, кияни що буди вдячні за роботу – ще одна з причин, чому тато так любить свою роботу. Іноземні партнери, компанія Pesa – що зробили швидкісний трамвай дійсно європейським, сучасним, красивим і головне – ще більш цінним для тата – низький уклін і вдячність”.
Після повномасштабного вторгнення Володимир Богатирьов, як і раніше, приходив вдосвіта на роботу та керував підприємством, каже донька.
“Особливо тяжко було в періоди відключення світла, проте яким щастям для нього був спочатку частковий, а потім і повний випуск трамваїв на лінію. Війна ще не закінчилась, проте перемогу «його» депо і трамвайчики уже зустрінуть з новим керівником”.
Нагадаємо, 15 лютого у Києві відновили роботу 31 тролейбусний і 13 трамвайних маршрутів.