Уже понад 800 тис. користувачів особистого кабінету «Центру комунального сервісу» отримують електронні рахунки, а це майже 67% споживачів, які оцінили зручність електронних сервісів. Про це під час брифінгу повідомила заступниця комерційного директора комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) Юлія Петрик.
«Якщо порівняти кількість електронних рахунків, що ЦКС відправив протягом трьох років, то кількість людей, які користуються електронними рахунками, збільшилася втричі. Для прикладу: у червні 2020 – 283 тис., а в червні 2023 – понад 800 тис. користуються електронним сервісом ЦКС та отримують електронні рахунки», – розповіла Юлія Петрик.
Водночас усі споживачі, які користуються електронними сервісами, продовжують паралельно отримувати паперові рахунки-повідомлення. Тому ЦКС розробив технічну можливість отримувати їх лише в електронному вигляді.
Юлія Петрик додала, що вивантаження електронних рахунків завжди відбувається на кілька днів раніше, ніж доставка паперових рахунків-повідомлень. Оплатити їх можна онлайн, також усі рахунки зберігаються в історії платежів в особистому кабінеті споживача, які за потреби завжди можна роздрукувати.
Нагадаємо, що в ЦКС запрацювала функція відмовитися від паперового рахунку-повідомлення.