Про це освітній омбудсмен Сергій Горбачов розповів в інтерв’ю для видання “Главком”.
Він зазначив, що “якісний інтернет, сучасна техніка, яка дозволяє використовувати можливості цифрових технологій. Цього дуже не вистачає”.
Проблема змісту освіти, за словами омбудсмена, полягає в тому, що учні перевантажені другорядною інформацією.
На жаль, наразі зміст освіти не відповідає вимогам сучасного світу. З цим треба прцювати”,
– зауважив Сергй Горбачов.
Третьою проблемою виявилась психоемоційна готовність до дистанційного навчання. За словами омбудсмена, ані діти, ані вчителі, ані батьки не були готові до таких викликів.
І це цілком очікувано, бо, на мій погляд, мало уваги приділяється питанням мотивації навчання, формування ціннісного ставлення до знань, до опанування компетенціями. А в умовах карантину ці проблеми просто загострилися і все суспільство побачило те, що освітяни бачили вже давно”,
– зазначив він.
Зазначимо, що наразі 18 тисяч учнів Київщини переведені на дистанційне навчання.