Про це повідомив президент компанії Олександр Комаров в ефірі національного телемарафону у вівторок.
“Дуже потужна хакерська атака на інтелектуальну інфраструктуру компанії, частково зруйнована ІТ-інфраструктура. Тому наразі ми опрацьовуємо питання про те, скільки часу займе відновлення. Жодних стейтментів ми ще не робили”, – пояснив він.
Комаров зазначив, що мета цієї атаки полягала в тому, щоб максимально, наскільки це можливо, зруйнувати ІТ-інфраструктуру “Київстару”. За його словами, частково цієї мети досягнуто.
Раніше в “Київстарі” запевнили, що внаслідок хакерської атаки дані абонентів не скомпрометовано.
Крім того, абоненти мобільного оператора lifecell через зростання навантаження зазнають труднощів з поповненням рахунку, а також при використанні сайту або програми. Існують проблеми з активацією нових абонентів, повідомила прес-служба компанії.
“Збій в мережі будь-якого оператора впливає на роботу інших, зростає навантаження на мережу та послуги операторів, що працюють. У зв’язку з цим, сьогодні в мережі lifecell спостерігаються труднощі з поповненням рахунку, активацією нових абонентів, сайтом або додатком. У той же час, робота нашої мережі зараз стабільна”, – повідомив оператор.
У компанії запевнили, що команда працює над забезпеченням стабільності мережі та коректної роботи сервісів для абонентів. Крім того, зазначено, що кібератаки спеціалісти компанії фіксують із початку повномасштабного вторгнення.
“Ми постійно посилюємо та вдосконалюємо захист мережі, адаптуємо нові механізми захисту та технічні рішення, пристосовуємо їх до актуальних загроз, щоб абоненти могли вільно користуватися послугами”, – запевнили Lifecell.
Як відомо, збій у мобільній мережі “зламав” систему оповіщення про повітряну тривогу на Київщині. Варто зазначити, що киянам пояснили, як збій у мобільній мережі позначиться на роботі системи оповіщення про повітряну тривогу.