Ігор Кононенко придбав ще один автомобіль для ЗСУ

09:03 01.12.2022

Черговий автомобіль для військових відправили до зони бойових дій. Його за власні кошти придбав бізнесмен і політик Ігор Кононенко.

Ігор Кононенко придбав ще один автомобіль для ЗСУ

Автомобіль перед відправкою до України пройшов повне технічне обслуговування та був пофарбований у відповідний колір. Вантажівка, необхідна військовим у польових умовах, обійшлася у 400 тис. грн.

За словами військових, сучасні транспортні засоби на фронті – річ першої потреби. Для успішного виконання своїх завдань ЗСУ постійно необхідно багато машин – це й перевезення поранених, зброї, амуніції чи вивезення мирного населення з зони бойових дій. Крім того, автівки часто потрапляють під обстріли або виходять з ладу.

Ігор Кононенко та його Благодійний фонд із 2014 року постійно підтримують захисників, які боронять українські кордони.

За цей час для них придбано спеціальну техніку та обладнання, які не лише допомагають підвищувати ефективність Збройних сил України у протидії ворогові, а й зберігають життя воїнів.

Зокрема, не так давно для батальйону особливого призначення “Скіф” Фондом закуплено автомобілі Nissan Navara, а також дрон Autel EVO ІІ для Сил спеціальних операцій (ССО) та генератор, акумулятор і шини для 58-ї бригади ЗСУ.

Крім цього, Благодійний фонд Ігоря Кононенка неодноразово допомагав бійцям із придбанням оптики для снайперських комплексів, а також закуповував великі партії ліків та медичних виробів для низки лікарень Києва та області – серед них республіканська дитяча лікарня “Охматдит”. Також ще на початку війни Фондом було передано для бомбосховищ м. Києва, підрозділів ЗСУ та територіальної оборони аптечки швидкої медичної допомоги, призначені для накладання пов’язок при пораненнях та опіках, аби зупиняти кровотечі та запобігати повторному зараженню ран.

Довідка: Ігор Кононенко народився 21 серпня 1965 року, Київ, Україна.

Сімейний стан: одружився з Лілією Кононенко у 1988 році; подружжя має трьох дітей та одного онука.

Освіта: вища. У 1989 році з відзнакою закінчив Київський автомобільно-дорожній інститут і отримав кваліфікацію інженера дорожнього руху.

Кар’єра та бізнес

1984–1986 рр. – Ігор Кононенко проходив військову службу.

1988–1990 рр. – працював секретарем комітету комсомолу Київського автомобільно-дорожнього інституту.

1990–1991 рр. – заступник директора структурного підрозділу міського штабу студентського загону.

1991–1992 рр. – комерційний директор МП «Транспорт».

1992–1994 рр. – комерційний директор АТ «Біржовий дім «Україна».

1994–2005 рр. – заступник, перший заступник генерального директора, перший віце-президент ЗАТ «Український промислово-інвестиційний концерн».

2004–2009 рр. – голова наглядової ради ВАТ «Київське автотранспортне підприємство – 2240».

2009–2012 рр. – перший заступник, генеральний директор ЗАТ «Український промислово-інвестиційний концерн».

З 2012 року – голова наглядової ради ПАТ «Закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд «ВІК».

Ігор Кононенко є акціонером ПАТ ЗНКІФ «ВІК».

Фонд володіє 7 компаніями у сферах будівництва, готельного бізнесу, торгівлі та спорту.

Компанії, частками яких володіє ПАТ ЗНКІФ «ВІК»:

ТОВ «Спортивно-оздоровчий комплекс «МОНІТОР»

ТОВ «Сатурн-транс»

ТОВ «Янтра»

ТОВ «Міжнародна Тенісна Академія»

ТОВ «Медсервіс-Плюс»

ДП «Джепен Моторс»

АТ «Міжнародний Інвестиційний Банк»

приватна компанія «Трек Холдинг Кост С.Л. (Іспанія)

приватна компанія «Ланкашир Біг С.Л.» (Іспанія)

Політична діяльність:

У 2006 році Ігор Кононенко став депутатом Київської ради V скликання.

У 2008 році на дострокових виборах до Київради VI скликання Кононенко знову увійшов до складу Київради, став заступником голови комісії з питань транспорту і зв’язку.

2010–2014 рр. – голова депутатської фракції «Ініціатива» Київської міської ради VI скликання.

2014 р. – депутат Київради від партії УДАР (член постійної комісії з питань транспорту і зв’язку).

27.11.2014 року його було обрано народним депутатом України від політичної партії «Блок Петра Порошенка» (БПП).

З 27.11.2014 р. до 29.08.2019 р. був народним депутатом України. Входив до складу Комітету Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки. Член групи з міжпарламентських зв’язків з Китайською Народною Республікою, член групи з міжпарламентських зв’язків з Австрійською Республікою.

З 16 вересня 2015 року – перший заступник голови парламентської фракції «Блоку Петра Порошенка».

На місцевих виборах 2015 року Ігор Кононенко очолював виборчий штаб партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність». За результатами виборів «Блок Петра Порошенка «Солідарність» посів перше місце. Партію підтримала найбільша кількість виборців – 19,52%.

Ігор Кононенко працював у складі Комітету Верховної Ради України з питань паливно-енергетичного комплексу, ядерної політики та ядерної безпеки.  Займався підготовкою законодавчих ініціатив, роботою з експертною спільнотою та громадськістю.

Кононенко працював над вдосконаленням законодавства України в енергетиці, організацією взаємодії з Кабінетом Міністрів України, ЦОВВ (центральними органами виконавчої влади), підприємствами та організаціями різних форм власності, експертним середовищем.

У складі комітету Ігор Кононенко займався впровадженням політики євроінтеграції в енергетичній сфері, направленої на виконання Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами – з іншого – та Протоколу про приєднання України до Договору про заснування Енергетичного Співтовариства.

Кононенко працював над законодавством щодо енергетичної безпеки України, яка є однією із найважливіших складових економічної та, відповідно, національної безпеки України.

Результатом роботи комітету стало прийняття Верховною Радою України ключових законів, а саме:

«Про ринок природного газу»,

 «Про ринок електричної енергії»,

«Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»,

«Про Фонд енергоефективності»,

«Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення конкурентних умов виробництва електричної енергії з альтернативних джерел енергії». Це, зокрема, виробництво сонячної та вітрової енергії.

Систематизація та комплексний підхід до створення та вдосконалення законодавчого поля регулювання відносин у паливно-енергетичному комплексі сприяли реформуванню підприємств та установ ПЕК, розвитку конкурентного середовища в енергетичній сфері.

Крім того, Ігор Кононенко брав активну участь у розробці та втіленні в життя великих інфраструктурних проєктів; розвитку місцевого самоврядування.

Ігор Кононенко також займався реформою децентралізації.

Державна політика України у сфері місцевого самоврядування спирається на інтереси жителів територіальних громад і передбачає децентралізацію влади – тобто передачу від органів виконавчої влади органам місцевого самоврядування значної частини повноважень, ресурсів та відповідальності. В основу цієї політики закладено положення Європейської хартії місцевого самоврядування та найкращі світові стандарти суспільних відносин у цій сфері.

Деякі із законодавчих ініціатив Кононенка, які підтримала Верховна Рада:

615-VIII про внесення змін до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» щодо належного соціально-економічного захисту учасників антитерористичної операції та членів їхніх сімей (про справедливе призначення та надання субсидій);

834-VIII. Цей закон визначає правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим законом, та їхніх обтяжень і спрямований на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна.

Низка законодавчих ініціатив, пов’язаних з реформуванням дорожньої галузі:

1762-VIII «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі;

1763-VIII про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі;

2304-VIII про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері будівництва та експлуатації автомобільних доріг.

Ці закони визначають особливості будівництва та експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення на умовах концесії.

Мають вплив на забезпечення прав та інтересів концесіонера (інвестора). Створюють прозорі умови у сфері будівництва доріг.

Народним депутатом України Ігорем Кононенком за час його каденції (2014 – 2019) було винесено на розгляд Верховної Ради 38 законопроєктів та поправок до законопроєктів.

Спорт і меценатство

Міжнародна Тенісна Академія (МТА) Кононенка надає безкоштовні послуги дітям з інвалідністю, спортсменам у віковій категорії 85+, окремо надаються дитячі пакети, там є і пільгові, і групові категорії. МТА успішно співпрацює зі школами, надаючи безкоштовні послуги дітям.

Крім академії у Пущі-Водиці, також побудовано МТА Арену в Жулянах, придбано ще одну спортивну школу, і зараз це – МТА Club на п’ять ґрунтових тенісних кортів.

Ігор Кононенко разом із дружиною Лілією Кононенко керує БО «Благодійний Фонд Ігоря Кононенка».

Великий Київ у Google News

підписатися