Хто має взяти відповідальність за людей в автобусі під час тривоги: де вирішення проблеми роботи транспорту у часи небезпеки

Автор: Любава Лисичкіна
19:07 10.09

Кияни створили вже 7 петицій із вимогою скасувати заборону. Кожна з цих петицій набирає достатню кількість голосів для розгляду місцевою радою, і кожну з них відхиляє КМДА.

Хто має взяти відповідальність за людей в автобусі під час тривоги: де вирішення проблеми роботи транспорту у часи небезпеки Фото: ілюстративне
Світлодіодне освітлення
Як показали результати дослідження журналістів Texty.org.ua, які проаналізували рух громадського транспорту у Києві за рік – із травня 2023 до квітня 2024 року, громадський транспорт під час повітряної тривоги зупиняється лише в 3 українських обласних центрах — Хмельницькому, Івано-Франківську та Києві. 

У Харкові, Одесі, Дніпрі та Запоріжжі, де обстріли частіші, ніж у столиці, такої заборони немає.

Кияни ж відчули на собі незручності зупинки транспорту під час тривоги: дослідження доводить, що зупинка наземного громадського транспорту під час повітряної тривоги суттєво уповільнює й здорожчує пересування столицею. Іноді автобуси й тролейбуси не можуть відновити свою роботу близько двох годин після відбою тривоги.

Транспортні незручності

  • Затримка громадського транспорту після повітряних тривог пов’язана з тим, що під час тривоги водії здебільшого не залишають свої машини на зупинках і не прямують в укриття, а їдуть на кінцеві чи інші місця відстою. Через це після відбою машина рушає не з зупинки, де вона стала під час сирени, а з іншого місця, яке може навіть не бути частиною маршруту.
  • До такого висновку дійшли активісти громадської організації “Пасажири Києва”. Водії комунального транспорту, яких опитали журналісти Texty.org.ua, також підтверджують цей висновок.

Транспортні незручності та безпека життя

У КМДА рішення зупиняти громадський наземний транспорт пояснюють турботою про безпеку громадян. Водночас чиновники готові переглянути своє рішення, якщо водії візьмуть на себе відповідальність за життя пасажирів.

“Якщо сьогодні хтось хоче взяти на себе відповідальність і скаже, що готовий їздити під час повітряної тривоги й перевозити людей, і люди самі скажуть, що не мають претензій, це зовсім інший перегляд”, – сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор у інтерв’ю.

До слова, вночі ворожі дрони атакували столицю з різних напрямків.

Великий Київ у Google News

підписатися