Грибний дощ по-королівськи на 500 000 грн! Подружжя киян виграло кошти від Епіцентру на власний бізнес

Автор: Марія Супрун
18:56 29.10.2021

Родина Омельяненків – Євген та Юлія — займається вирощуванням печериць уже більше ніж 10 років. І, як досвідчені підприємці, вони достеменно знали: хто шукає можливості, той їх неодмінно знаходить.

Грибний дощ по-королівськи на 500 000 грн! Подружжя киян виграло кошти від Епіцентру на власний бізнес
Світлодіодне освітлення

—           Чоловік у мене досить азартна людина. Він бере участь в усіх акціях від Епіцентру. Мільйони добрих справ не стали винятком, адже ця акція була спрямована на підтримку саме підприємців. У перші ж дні, буквально відразу, ми подали заявку. Коли відібрали нашу заявку – це з одного боку було й неочікувано, а з іншого – ми чекали цього, адже справді вірили в перемогу. Коли отримуєш таку суму, хочеться розпорядитися грошима правильно, щоб вона максимально принесла користь. Ми оновили обладнання, і з упевненістю можемо сказати, що рік минув недарма. До того ж, крім вирощування просто печериць, додали ще один вид – королівські.

Проте навіть досвідчені підприємці не застраховані від непередбачуваних обставин сьогодення. Карантин вніс свої корективи. Юлія зізнається, що наразі працюють на межі собівартості, це як ходіння «по лезу». Тож розширення поки не на часі, а є необхідність модернізувати наявне обладнання, щоб підвищити ефективність виробництва, що є зараз. Але поволі справу вдається реабілітувати і подружжя вірить у світле майбутнє. По-іншому й бути не може.  Адже секрет їхнього успіху непереможний – любов, взаємопідтримка та родинне тепло.

Епіцентр у минулому році запустив Всеукраїнський проєкт «Мільйони добрих справ», у якому взяли участь понад 1,3 тис. українських підприємців-початківців. Щоб отримати шанс на кошти для власної справи, покупці мережі «Епіцентр» заповнювали грантову заявку, у якій описували свою бізнес-ідею, план її реалізації та кошторис у межах грантової суми. З-поміж усіх заявок було обрано 40, які потрапили у півфінал. Переможців визначало експертне журі на основі відеопрезентацій півфіналістів та захисту бізнес-проєктів. Таким чином, кожен із 20 переможців отримав до 500 тис. гривень на розвиток власної справи. Також був обраний переможець у номінації «Приз глядацьких симпатій», якого обрали глядачі YouTube-програм проєкту.  Загальний призовий фонд склав понад десять мільйонів гривень.

Великий Київ у Google News

підписатися