Гроші на вітер. Урбаніст розкритикував проект київської обхідної дороги

Автор: Марія Супрун
15:36 09.06.2021

Нова Київська обхідна дорога в тому вигляді, в якому вона пропонується кредиторам, лише частково вирішить транспортні проблеми міста. А КОД без залізниці – гроші на вітер.

Гроші на вітер. Урбаніст розкритикував проект київської обхідної дороги

Про це на своїй сторінці у Facebook зазначив київський урбаніст Віталій Селик.

За його словами, об’їзну дорогу задумали ще Генплані Києва 1966 року. Остаточно обриси траси обмалювалися у Генплані, розробленому у 2000 році. Її планували поєднати з залізницею, яка має обійти Київ, щоб здешевити вартість робіт.

За словами Селика, КОД разом з новою залізницею, зокрема, знизить рівень шуму в межах міста, підвищить рівень безпеки та покращить мобільність. 

«На сьогодні плече Дарниця-Київ-Волинський – найбільш завантажене в Україні. Відведення товарних поїздів від центру Києва дозволить більше використовувати колії столиці для пасажирських перевезень. Той же трам-трейн вже не буде виглядати фантастикою. Перенесення пасажиропотоків на залізницю дозволить зменшити навантаження на дороги міста і відповідно затори. Винесення з Києва товарних станцій дозволить зменшити кількість вантажівок, які здійснюють міжміську логістику» — пише він.

Нагадаємо, наразі передбачається спорудження обхідної дороги біля Києва загальною протяжністю 149,8 кілометра за 85 мільярдів гривень. Також стало відомо, що Київська обхідна дорога “йде” просто лісами. Знищити можуть щонайменше 42 тис. дерев.

Як повідомлялося, стартував ремонт Кільцевої дороги: будуть шумозахисні екрани та велодоріжка.

Великий Київ у Google News

підписатися