Як зазначають у поліції, є кілька видів такого шахрайства:
– Шахрайство з голосовим фішингом технічної підтримки.
Уникайте автоматичних дзвінків. Ви відповіли на телефонний дзвінок і зрозуміли, що розмовляєте не з людиною, тому кладіть слухавку.
– Шахрайство з голосовими підказками.
Не відповідайте на голосові автоматичні підказки. Зловмисник може записати ваші голосові відповіді, щоб використовувати їх для шахрайських дій.
Читайте також: Шахраї атакують киян під виглядом комунальних служб: на черзі Київгаз
– Не поширюйте конфіденційну інформацію.
Ніколи не діліться особистою інформацією телефоном. Не забувайте, що державні установи, банки чи компанії, що видають кредитні картки, ніколи не запитують особисті дані під час телефонної розмови.
Тож, коли вам телефонують, зробіть паузу і подумайте, перш ніж відповідати. Ця пауза може врятувати вас від того, щоб не потрапили на гачок шахраїв.
Нагадаємо, раніше киян попереджали про шахраїв, які здійснюють дзвінки від «працівників» банку.