За нашими спостереженнями в розпал літа велику увагу публіки виборюють кінотеатри під відкритим небом. Перегляд стрічок ввечері на свіжому повітрі – це і романтично, і оригінально, і функціонально – адже під час таких акцій дозволяють замовляти каву, солодку воду та смаколики. При чому, стрічки часто дивляться на вулиці не останньої свіжості, як наприклад, романтична комедія “У прольоті”, що вийшла в прокат у 2008 році або фільм “Мумія” 1999 року.
Натомість у традиційних кінотеатрах відвідувачів намагаються заманити диванами на двох, офіціантами з вином, переглядами на компанію або кріслами-трансформерами, а також показами, куди можна приходити з собаками.
Але найбільше приваблюють, звичайно, прем’єри, які відбивають гроші, вкладені в розкрутку, дороговартісні зйомки та навколокіношний фетиш, продукований у країнах світу.
Так, у 2023 році першої п’ятірки лідерів з бокс-офісу увійшли «Барбі», «Опенгеймер», «Аватар. Шлях води» та «Довбуш», де публіка просто шаленіла. Лідером став мультфільм українського виробництва «Мавка. Лісова пісня». Він був найкасовішою стрічкою року.
Якщо порівняти кількість відвідувачів кінотеатрів року, що минув та післяковідного 2021 року, все ж було дещо менше. Проте чимало – було викуплено 14,6 млн квитків. Ця цифра виглядає скромніше, якщо розділити кількість глядачів на наявні кінотеатри. Однак відомо, що у великих містах, та і в Києві, зокрема, кінозал є чи не у кожному великому ТРЦ,
Статистику відвідувань зробило видання Слово і Діло.
У 2024 році гарно дивилися стрічки “Вонка” про засновника шоколадної фабрики, “Голда” про першу жінку-прем’єрку Ізраїлю Голду Меїр, “Переліт” – пригодницький мультик для дорослих і дітей.
@vadymgrinko Коштує кінотеатр 700 грн за квиток?😱 #київ #цум #кіно ♬ Enjoy the Silence – Depeche Mode