Як повідомили у пресслужбі Київської міської прокуратури, мова йде про домоввленності та угоди, які були заключіні у листопаді 2019 року.
Тоді генпідрядник залучив підрядні організації для нібито надання послуг з використання найманого нестандартного обладнання з машиністами та допоміжним персоналом, що забезпечують безпечний демонтаж/монтаж металоконструкцій облаштування арки на Подільському мосту.
Надалі, упродовж 2020 року, на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт на рахунки підрядників з бюджету були перераховані кошти. При цьому посадові особи цих підприємств завищили обсяги виконаних робіт.
Відповідно до висновку комплексної судової будівельно-технічної та економічної експертизи територіальній громаді роботи на загальну суму понад 36 млн гривень документально не підтверджуються, чим спричинено збитки столичному бюджету на зазначену суму.
Крім того, у грудні 2020 року генпідрядник підписав акти приймання виконаних будівельних робіт, до яких внесені відомості про необґрунтоване завищення витрат на монтаж балок автопроїзду, а саме металоконструкцій прогонової будови Подільського мосту. За висновками комісійної судової будівельно-технічної експертизи необґрунтоване завищення вартості вказаних робіт становить понад 3 млн грн.
Раніше за вищевказаними фактами до суду скеровано обвинувальні акти відносно двох субпідрядників. У межах слідства зусиллями прокуратури забезпечено реальне відшкодування ними збитків на суму 3 млн грн.
Досудове розслідування відносно директора КП «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» триває.
До слова, уперше за час війни у Києво-Печерській лаврі запрацювали два додаткових входи.