Гаряча лінія МОЗ – це ширма для зняття стресу, – Богомолець

19:57 02.12.2020

Кол-центр МОЗ, до якого мають звертатись громадяни з питаннями про карантин або підозрою на COVID-19, мав би надавати конкретні поради. Натомість служба скоріше виконує роль емоційної підтримки та “ширми” зняття стресу.

Гаряча лінія МОЗ – це ширма для зняття стресу, – Богомолець

Про це заявила заслужена лікарка Ольга Богомолець у коментарі “Магнолія-ТВ”.

За словами медика, фахівці лінії мали б надавати людям, які відчувають себе зле чіткий алгоритм дій, які вона має виконати. Втім на ділі виходить, що поради важко втілити у життя.

Тут виникає дуже велике непорозуміння і політика подвійних стандартів. Начебто гаряча лінія є і начебто вона мусить допомагати, але насправді вона в певній мірі є лише відмазкою, ширмою для зняття стресу. Тобто людина дзвонить – і їй у відповідь замість того, щоб чітко пояснити алгоритм дій, дають алгоритм, який вона не може реалізувати”, – відзначила Богомолець.

Доктор медицини підкреслила, що це питання стосується не до гарячої лінії, а тих людей, які мали зорганізувати її роботу.

 

А тим часом карантин вихідного дня скасовано рішенням уряду. Зараз Кабмін напрацьовує найбільш збалансоване рішення стосовно можливого посилення карантинних заходів.

Читайте також: В Україні побільшало прихильників локдауну, особливо на Новий рік – опитування

 

Великий Київ у Google News

підписатися