Нестандарті маркетингові війні брендів дісталися і до України. Торгова мережа будівельних гіпермаркетів «Епіцентр К», яка і раніше вже уславилась скандалами з незаконним розміщенням реклами, неординарно відреагувала на відкриття першого в Україні магазину відомої шведської мережі IKEA.
Користувач Facebook Ніна Міщенко в своєму дописі переповідає враження свого чоловіка про те, як «Епіцентр» атакував своїх конкурентів в день урочистого відкриття першого магазину IKEA в столичному ТРЦ «Blockbuster Mall»:
«Ситуативний маркетинг від Епіцентр К до відкриття ІКЕА Україна. Тут Епіцентр затролив ІКЕА. Борд в їхньому стілі і натовп людей в масках зі слоганом Епіцентру. Спершу «Епіцентр» розмістив навпроти ТРЦ рекламний борд з написом «Є ІDЕЯ і Є РІШЕННЯ! В ЕПІЦЕНТРІ Є ВСЕ!». Косплей на слоган шведського рітейлера: «ІКЕА Ідеї для вашого дому».
«Але більш за все мене повеселила історія з масками. Перед входом в торговий центр людям видавали безкоштовні маски з написом «В ЕПІЦЕНТРІ Є ВСЕ!» Багато хто сміявся, але маски одягали. Забавно було спостерігати людей в масках конкурента», – ідеться у дописі.
За словами авторки посту, кажуть, після того, як магазин заполонили покупці в епіцентрівських масках, ІКЕА поскаржилась адміністрації ТРЦ і безкоштовну роздачу масок заборонили:
«Достойний ситуативний маркетинг? Що скажете?».
Нагадаємо, мережа «Епіцентр К» належить родині Герег: народному депутатові Олександру Герезі та його дружині Галині, колишній секретарці Київради часів Леоніда Черновецького. Мережа «Епіцентр К» причетна до низки скандалів, серед яких тільки за останній час була робота попри суворі карантинні обмеження, відмова дотримуватись карантину вихідного дня, продаж медичних товарів з розрекламованого Президентом Зеленським гуманітарного рейсу «Мрії» з Китаю тощо.