Мегаполіс Важливо

Електричкою в Бориспіль. Якщо не в аеропорт, то “какая разніца”? – РЕПОРТАЖ

Автор: Анастасия Рымар
16:54 13.02.2020

Стара електричка в місто Бориспіль та новий експрес в аеропорт – як два різних світи, хоч це і одне місто….
Читать дальше

Електричкою в Бориспіль. Якщо не в аеропорт, то “какая разніца”? – РЕПОРТАЖ

Стара електричка в місто Бориспіль та новий експрес в аеропорт – як два різних світи, хоч це і одне місто. На приміському сполученні немає і натяків на комфорт та зручність. У нашому відео репортажі ми розкажемо про щоденний шлях до столиці звичайних мешканців Чубинського, Борисполя, Березані.

 

Розповідь про маршрут до Борисполя – уже третя частина нашого спецпроекту «Електричка. Какая разніца?». Раніше ми показали відео Троєщина-2 — Почайна та відео Святошин – Ірпінь – Буча.

Продовжуємо…

 

Довго і неприємно

Електричка, що везе людей через Бориспіль до Гребінки, по Києву їде цілу годину. Відправляється з Київ-Волинського через Кар. Дачі, Київ-Пас., Протасів Яр, Видубичі, Дарницю, станції Фармацевтична, Лісництво, ім. Георгія Кірпи. 

Таким чином, маршрут охоплює різні райони міста і дозволяє людям обрати найзручнішу для себе локацію.  У Бориспіль електричка прибуває о 19.32 і їде далі до Баришівки, Березані, Яготина та Гребінки.

Зі станції Київ-Пас. електричка відправляється з Північної платформи, біля торгового центру «Полісся». Поки що в нашому рейтингу найгірших платформ ця – на першому місці, із запльованими сидіннями, розкиданим сміттям, алкашами та поганим освітленням.

Маршрут цей доволі довгий. Від Київ-Пас. до Борисполя 38 кілометрів. Електричка їде годину, трохи менше витрачається на дорогу машиною. Більше години потрібно, щоб доїхати маршруткою та метро. Сильно зекономити час таким чином не вийде, але в разі заторів переваги однозначні. 

За час, проведений в дорозі, можна вдосталь «насолодитись» брудним вагоном, напіввимкненим світлом, а ще – прикупити щось поїсти. Наприклад, кукурудзяні палички, сухарики і навіть мандарини.

Важливе місто

Бориспіль – четверте за чисельністю місто Київської області. Кількість населення за офіційними даними – більше 63 тисяч. Як і в інших містах-сателітах Києва, в столиці працює значна частина мешканців Борисполя.

Перевага електрички – це, в першу чергу, вартість проїзду. 13 гривень на противагу 25-ти маршруткою. Різниця в ціні складає майже 50%.

Ще одна вагома причина обрати електричку – вічні затори на в’їзді в Київ та в самому Борисполі. Розрахувати час на дорогу, обираючи маршрутку, просто неможливо. Хоча, при вільному русі так добиратись набагато швидше.

Їхати на власному авто виходить ще дорожче. Компенсувати витрати трохи допомагають попутники. Вартість попутки для пасажирів навіть дешевше, ніж квиток на маршрутку – 20 гривень.

Взимку додатковим бонусом проїзду електричкою стають теплі вагони та вільні місця. На станції Київ-Пас., яка навіть не є кінцевою, ще достатньо місць для сидіння. Чого не скажеш про маршрутне таксі, яке в години пік забите під зав’язку.

На цьому плюси електричок закінчуються та починаються проблеми. Наприклад, зміни в розкладі. Щодня за цим маршрутом потяг курсує шість разів, але бувають збої навіть при такій кількості. Крім цього, вагони уже розвалюються, платформи без ремонту та необлаштовані,  на перонах та в самих електричках люди розпивають алкоголь.

 

Майбутні перспективи

Розвивається Бориспіль швидкими темпами. Будуються садочки та лікарні, відкриваються нові цікаві бізнеси – кав’ярні, салони краси, магазинчики. На відміну від інших київських міст-супутників тут навіть є цілодобовий МакДональдс та Veterano Pizza.

Місто знаходиться на міжнародній трасі, тому транспортний потік через нього великий, а об’їзна дорога в поганому стані. Звідси і постійні затори.

Мешканці міста люблять його ще й за відсутність великої кількості багатоповерхівок. Їх тут не завжди можна будувати через близьке розташування до аеропорту. Це дає надію, що навантаженість не буде зростати такими темпами, як в інших містах під Києвом.

Близько року тривають розмови про проект  «Укрзалізниці» щодо оновлення приміського сполучення Київського вузла. Як заявляв колишній керівник підприємства Євген Кравцов, для цього необхідно співфінансування та фінансовий ресурс від місцевої влади. Приблизна вартість проекту –  кілька мільярдів гривень.

Він передбачає повне оновлення рухомого складу приміських поїздів столичного вузла, який з’єднує Київське залізничне кільце і ближнє передмістя в напрямку Ірпеня, Білої Церкви та Фастова, а також Броварів, Борисполя та Обухова. Інтервали руху поїздів у години пік планується зробити 10-15 хвилин.

Реалізація будь-якого подібного транспортного проекту завжди наштовхується на постійні конфлікти між місцевою владою та залізницею. В першу чергу через гроші – збитки залізниці від приміських перевезень мають компенсувати місцеві бюджети. В «Укрзалізниці» стверджують, що ця умова ніколи не виконується.

Чи вплине на роботу «Укрзалізниці», зокрема на проект приміського сполучення, зміна керівництва підприємства – поки невідомо. Як і немає відповіді, коли чекати змін звичайним мешканцям Броварів.

Важливо привернути увагу держави до проблеми Києва та області. Поширення цього відео може прискорити цей процес! 

 У першій частині нашого спецпроекту  «Електричка. Какая разніца?» ми розповідали про мешканців Троєщини. Друга частина показала проблеми напряму Святошин – Ірпінь – Буча

Великий Київ у Google News

підписатися