Економити з промокодами вигідно та зручно: експерти порталу Deshevshe розповіли, які фактори варто взяти до уваги

Сучасні технології стали невіддільною частиною нашого життя. Вплинули вони й на споживчу поведінку. Понад дві третини українців замість походів по магазинах регулярно замовляють різноманітні товари онлайн. Популярність інтернет-магазинів та компаній, чиїми послугами можна скористатися в онлайн-режимі постійно зростає. Причин такого явища декілька. Це і нижчі ціни, і економія часу, і можливість скористатися промокодом та отримати суттєву знижку.

Про те, на що потрібно звертати увагу, щоб отримати максимум вигоди від застосування знижкових кодів, розповіли аналітики сервісу Deshevshe.

Де взяти промокоди

Про переваги та вигоди застосування буквено-цифрових кодів написано немало. Та новачків інтернет-шопінгу цікавить інше — де взяти цей «чарівний» купон. Найпростіший та найбільш ефективний спосіб — зайти на сайт-агрегатор. Основною перевагою спеціального сервісу є те, що він публікує пропозиції вітчизняних та закордонних продавців, кредитних спілок, туристичних агенцій тощо. Наприклад, безкоштовні промокоди https://deshevshe.net.ua/ можна застосувати у близько ста магазинах та організаціях, що надають послуги.

Усі вони згруповані по категоріях, що значно полегшує пошук. Також кожна пропозиція містить детальний опис умов застосування. Приміром, про Moneyveo промокод на https://deshevshe.net.ua/coupons/moneyveo-ua повідомляється, який розмір знижки, хто може нею скористатися та доки пропозиція актуальна.  

На що слід звернути увагу

Як ми вже зазначали, використання промокода передбачає дотримання певних правил. Перед тим, як зробити вибір варто дізнатися, який тип знижки забезпечує промокод:

  • на фіксовану суму, незалежно від розміру чека, чи у відсотковому відношенні до суми замовлення;
  • подарунок за покупку, бонусні бали чи можливість купити три товари за ціною двох.

 Також слід взяти до уваги такі нюанси:

  • знижка стосується будь-якої продукції чи визначених товарів. Якщо продавець установив певні обмеження щодо асортименту, вибирати слід з цього переліку. Це можуть бути, скажімо, товари одного бренду чи однотипна продукція декількох компаній. В іншому випадку код не спрацює;
  • для кого призначений промокод. Часто продавці та надавачі послуг пропонують вигідні знижки для нових клієнтів, які, приміром, зареєструвалися на сайті, зробили покупку на певну суму, підписалися на розсилку чи підтвердили свій номер телефону. Закономірно, що скористатися пропозицією можуть лише окремі категорії споживачів. Натомість новий клієнт не має можливості скористатися промокодом, приміром, для активних покупців чи учасників програми лояльності;
  • термін дії пропозиції. Зазвичай промокоди актуальні впродовж 30 днів. Та є й такі, що мають термін дії 2-4 місяці або й більше. Нерідко буває, що код дійсний лише добу чи тиждень — його можна активувати в межах акції «Бренди тижня/дня».

Код спрацьовує автоматично, після його введення у спеціальне поле форми замовлення. Щоб не помилитися під час введення секретної комбінації, експерти радять не переписувати код і вводити його вручну, а скопіювати й вставити.