Про це ідеться у заяві прессекретаря компанії Ірини Леличенко у Facebook.
«Деяким абонентам було складно додзвонитися на мобільні номери всередині мережі та номери інформаційно-довідкового центру. Хтось отримав некоректне SMS-повідомлення про стан мобільного рахунку. При цьому інші послуги – користування месенджерами, дзвінки за кордон та інші мобільні мережі, дзвінки на номери екстрених служб та послуги мобільного інтернету були доступні. Також не було жодних складнощів при використанні послуг зв’язку в абонентів, які обслуговуються на умовах контракту», – написала Леличенко.
Фахівці компанії вже вирішили проблему. За словами представниці компанії, жодних некоректних списань коштів з рахунків абонентів не було.
Абоненти, які зіткнулися з обмеженнями при здійсненні дзвінків у результаті технічного збою, автоматично отримають компенсацію у вигляді бонусних послуг зв’язку, пообіцяла прессекретар.
Нагадаємо, абоненти масово повідомляли сьогодні вранці про збій в роботі “Київстару”.