Як зазначається, хоч з більшості навчальних предметів, на думку вчителів, результати не змінилися, однак це не стосується:
- математики (51% педагогів початкової школи у селі вказали на погіршення результатів, 42% – у місті, такої ж думки 61% вчителів базової школи у селі та 45% у місті, 66% вчителів старшої школи у селі та 45% у місті);
- іноземної мови (про погіршення вказують 56% вчителів початкової школи в селі і 33% вчителів у місті, 59% вчителів базової та старшої школи у селі та 39% у місті);
- хімії (54% вчителів базової школи відзначають погіршення результатів навчання учнів у селі та 39% у місті, про це ж кажуть 63% педагогів старшої школи в селі та 38% у місті).
Погіршилися, на думку вчителів, результати навчання учнів також і з української мови, фізики та астрономії.
Серед чинників, які негативно впливають на результати навчання учнів / учениць в умовах дистанційного навчання, учителі насамперед називають відсутність «живого спілкування»: 73% вчителів про це зазначили у містах та 78% у селах – для початкової школи, та 61% і 57% відповідно – для базової та старшої.
Невміння учнів самостійно вчитися більше виявляють таку проблему вчителі у базовій і старшій школі у містах (67%), ніж у селах (53%), для початкової школи цей показник у місті та селі 61%.
До слова, канікули 2022-2023: коли відпочиватимуть київські школярі.